29 October 2009

Teorie.

P: eu ma gindeam sa inventez un sistem piramidal bazat pe sex.Un fel de Caritas
Eu: detaliaza.
P: inca reflectez. Un fel de futi unu care fute alte opt
P: si tot asa
P: si garantam... sufletul in rai cred
Eu: pai ce dracu inventie e asta.
Eu: mai ai putin si inventezi mersul pe jos.
P: .......
P: esti naspa
Eu: no serios amu!
Eu: si din cate stiu in rai tre sa fii nefutut ca sa intri
Eu: in genul pupat moaste - good, pupat p!la - wrong
P: looool
P: ce dracu sa faci in rai ma?
P: toti nefututii-s acolo
P: in iad sint aia interesanti
Eu: sa te caci pe tine non stop I guess.
Eu: ca zice "unde curge lapte si miere"
Eu: de unde am dedus ca ala e meniul zilnic
Eu: mierea e diuretica
Eu: laptele si mai si
Eu: prin urmare tee cufuresti din prima zi
Eu: de aici si "locul cu multa verdeata"
Eu: ma'ntelegi, ca sa ai unde te caca
Eu: deci asta faci, mai bagi un lapte, o miere, o harpa, un boschet....
P: loooooooooool
Eu: si cum diareea e deja o problema destul de acaparatoare
Eu: nu mai apuci sa te intrebi "eu ce mortii ma-sii fac aici"
Eu: ca iti vine raspunsul "ma cac si cant la harpa"
P: )))))))))))
Eu: my theory
P: cred ca-i adevarat
P: raiu suge
Eu: plus
Eu: n-ai cu cine sa o arzi
P: asa este
Eu: unu pt ca e destul de greu sa te angajezi in orice activitate cand te caci non stop
Eu: iti daai seama ce conversatii, pe vine la boschet
Eu: "Laudat fie numele Domnului...uuuuurghhhhh"
Eu: "Preaslavit fie...v-ati cacat, sa mergem la o plimbare prin gradina Raiului?"
Eu: "Da, sa...aoleo ma taie iar...ne mai vedem!"
Eu: oare daca pun asta pe blog imi iau multa muie de la internautii elevati spiritual?

2 comments:

  1. Se spune 'raiul e naspa/varza/de căcat/pământ/nasol, etc.' Dar 'raiul suge' nu prea cred ca merge. Eventual 'o suge'. Mai lăsați serialele alea americane, ca o sa ajungeți sa va traduceți pana și 'mucii' din engleza.

    ReplyDelete
  2. Tryggvasson suge. ofacbine? :(

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)