29 January 2016

Noua mea afacere

X: am crezut ca sunt eu proasta si nu pricep
s-a umplut netul de tot felul de meme-uri care se vor inteligente
deja mi s-a acrit
 nu mai ai ce citi pe nicaieri
daca nu-s postari cu "fii ca ion" sunt postari cu "fii ca gheorghe"
daca nu-s meme-uri cu barbosi care nu stiu ce ti-ar face, scris invers, sunt nesfarsite poze cu pisici sau share-uri la articole de pe expunere.com in care ni se pregatesc conspiratii mondiale
deja mi s-a acrit de internetul asta, zici ca s-a bagat net la balaceanca.
e atata gunoi deversat in online ca nu mai ai ce citi ca lumea
a, si absolut orice, inclusiv aerul pe care il respiri provoaca cancer

Eu: eu propun sa ma lasi odata sa-ti fac curatenie in feed.

X: zic asta o multime de articole dubioase de pe net
dar am tot sters si dat hide si de toate
si tot numai asta vad

Eu: ia sa ma uit ce mai este intr-al meu
un articol de simona tache

X: oare s-a prostit lumea cu totul?

Eu: o reclama la mancare
o glumita de gamers de la o prietena isteata
pozele copchilului unui fost coleg
feedul de la grupul pe care sunt admin
grupurile*
BBC news
o stire de la protv
iar BBC
o reteta
gata m-am plictisit
anyway
la mine e liniste

X: mda

Eu: ai toti cotcodacitorii in feed, de aia
ar trebui sa imi fac o afacere
feed cleaning and optimizing
Vrei sa iti para lumea mai frumoasa?
Vrei sa iti fie colegii mai destepti?
Vrei sa nu te mai simti inconjurat de dobitoci?
Lasa-ma pe mine sa-ti mai curat din balarii!

0 comentarii:

Post a Comment

Facebook

Popular Posts

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (10) adoptie (2) AION (2) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (9) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (2) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (6) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (3) cărți traduse (4) coada-coada (1) concediu (6) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (5) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (14) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (7) film (7) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (3) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) Ioana Neagu (1) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (14) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (18) nutritie (2) oameni (67) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) pisici (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (10) religie (6) ring-sling (2) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (1) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (6) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (76) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (8) wow (1) WTF (28) www.davidkinsella.com (1)