06 August 2015

Gradinita 46, Bucurestii Noi

Mi-a tras cineva de par copilul la gradinita 46. N-a stiut sa imi zica care din educatoare, doar ca o cheama "doamna educatoare" si ca e grasa.  Minunat. Basically anyone.
Gradinita 46 e asta deschisa pe perioada verii si in ultima vreme adica ultima sapt din 5 grupe s-au facut 3, sunt supra-ocupati, brambureala, n-am nimerit in nici o zi aceleasi grupe sau aceleasi cadre, ba pleaca in concediu ba nu. De inchis se inchid pe 27 august.
Apoi cand m-am plans la directoare azi dimineata am obtinut oarecum ceva, dar negativ - cand a venit azi Alex si am intrebat daca l-a mai tras vreo doamna de par, mi-a strigat ingrijorat "Nu ma mai intreba! Doamna mi-a interzis sa mai spun acasa". Asa deci?
Sa vezi scandal ce le fac luni. Daca aflu cum o cheama pe doamna grasa (n-am nimic cu grasele dar daca asta e singurul semnalment, ce sa fac), sa vezi ce par pe moatze ii pun.
Alex m-a rugat si sa ma duc la doamna sa o trag de par, sa vada si ea cum e.
Tentant. Foarte, foarte tentant. Stai sa dau de ea mai intai.

3 comments:

  1. Ina, fii foarte atenta, Max mi-a povestit abia acum, la 10 ani, cum era de fapt la gradi. Copii batuti, trasi de par, luat pe sus si aruncati in pat ca nu vor sa doarma. Era prea mic atunci, credea ca asa e normal. Eu am facut scandal doar cand mi l-au tras de par, dar am aflat ca erau amenintati ca li se taie limba cu foarfeca daca vorbesc neintrebati, ca sunt dusi in beci si lasati pe intuneric daca nu-s cuminti etc. La Vera cred ca o sa fac scandal preventiv.

    ReplyDelete
  2. Si eu tot cu tambalaul am mers inainte si bine mi-a prins pana acum. Dar vezi tu, asta e temporara, pe perioada verii. Nu ne cunoastem. Inca.
    Mai nasol e ca duamnele se perinda de pe o zi de alta (lipsa de personal, concedii, etc) si acum sunt in situatia prinde orbul, scoate-i ochii.

    ReplyDelete
  3. Ar trebui să aibă ei o situație cu cine a activat în ziua cu pricina, sper să dai de ea. Eu nu le-am spus alor mei niciodată, mi-a fost frică, dar am mâncat bătaie pe pâine la cea mai faimoasă grădiniță din oraș, unde dacă nu ne executam pe loc ne închideau în pătuțurile rabatabile pe întuneric cu capul în jos, multă vreme (sau cel puțin mie la 3 ani și pe întuneric mi se părea o veșnicie...) de unde am rămas cu o superbă fobie de întuneric și încă o ciurda de altele mai mici... Bagă-te în doamnele alea cât mai rapid, baftă!!!

    ReplyDelete

Facebook

Popular Posts

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (10) adoptie (2) AION (2) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (2) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (6) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (3) cărți traduse (4) coada-coada (1) concediu (6) concurs (3) condus (1) copii (68) coruptie (5) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (15) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (7) film (7) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (3) gaming (3) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) Ioana Neagu (1) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (14) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (18) nutritie (2) oameni (67) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) pisici (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (10) religie (6) ring-sling (2) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (6) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (77) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (8) wow (1) WTF (28) www.davidkinsella.com (1)