07 April 2015

Ana? Ce mai faci?

Din tot tambalaul asta cu homosexualitatea, readus in prim planul atentiei noastre colective (care din fericire pentru toti tine vreo 4 ore maxim) de o anume tanti ingrijorata eu am retinut un singur lucru - tot cu curul gandim.
Pe de o parte ma nedumereste frecatul criteriului de "a fi natural". Fie. Fie, sa consideram homosexualitatea nenaturala. Dar stii ce mai e nenatural?

Anestezia
Cezariana
Tripletii
Oamenii de peste 75 de ani
Dormitul in reprize de peste 8 ore
Statul pe scaun timp de 10 ore
Metroul
Tofu

va astept sa va scandalizati si la astea.

Nu inteleg de ce ne raportam la homosexuali, inclusiv terminologic vorbind, doar prin prisma sexualitatii. Da, ok, asta-i diferentiaza de noi, dar asta-i si defineste? Cum priviti voi homosexualii barbati? Ca pe o mare de oameni care toata ziua buna ziua se fut in cur? Sau lesbienele, nu stiu, ALTCEVA nu va vine in minte, le vedeti doar ca pe niste aparate genitale mergatoare, cu limbi si degete? Altceva nu au?

Adica nu stiu, aveti vreo cunostinta gay? Sa zicem ca il stiti pe Marcel cel heterosexual, il cunoasteti de vreo 12 ani, nu l-ati mai vauzt demult, va intrebati "Ce-o mai fi facand Marcel, oare mai lucreaza, oare mai traieste, o mai fi cu Ana, oare mai citeste tampeniile alea, oare mai face politica, oare mai lucreaza la IBM?"
Ok si sa zicem ca il stiti pe acelasi Marcel, tot de 12 ani, dar ca e gay. Cum va ganditi la el, cand vi se abate gandul asa la el dintr-o data, ce va intrebati "Oare ce face Marcel, oare se FUTE-N CUR? DE CATE ORI PE ZI? "

Pana mea, asa va ganditi si la oamenii straight? Ii definiti strict prin prisma sexualitatii lor,  "oare ce mai face Alina, oare sta capra acum? sau oare face sex oral? Cred ca a implinit vreo 45 de ani acum. Oare copiii ei fac sex deja? "
Asa ganditi?

Pentru ca daca asa ganditi, atunci se justifica obsesia stupida fata de o particularitate strict personala a ALTUIA, anume unde si cu cine decide sa si-o traga.
Am stat vreo 3 ani in camera cu 2 tipe gay. Nu m-au molipsit. Nici pe altii. Ma mai gandesc la ele din cand in cand. E prima oara in viata mea cand ma gandesc in termenii astia.

Deci, scuze Ana, ce mai faci?
Categories:

9 comments:

  1. nu mă pot opri din râs

    revin

    ReplyDelete
  2. revenind...

    sunt momente cand orice om (si cand zic om ma refer la fiinta aia bipeda care ar trebui sa gandeasca) mai are scapari in imaginatie referitor la sexualitatea celor din jur.
    dar aici topicul este altul.
    da, la mine se refera titlul postarii. :) si intrebarea de la final.
    eu fac foarte bine, nu sunt contagioasa :))
    asa cum nici pe tine nu te-am molipsit in cei 3 ani cat am stat in aceeasi camera/apartament, asa nu am molipsit pe nimeni. nu se ia. ghinion :)
    dupa cum bine stiti, doamna bloggerita de succes e maritata si are o fațucă :D deci nu s-a luat.
    in ceea ce priveste frustrarile tanticii de la moldova (care mie imi place, e leu, plm...) mi se par bazaconii.
    fiecare are nevoia sa fie cum se simte el cel mai bine. hai sa nu rapim aceasta dorinta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moldova-i mare si nu se defineste prin entitatea doamnei respective, din fericire. Sunt si eu cu jumate de-acolo!
      Ma bucur ca esti bine :)

      Delete
  3. ce tareeeeeeee!!!! rad, rad si dau mai departe, sa rada si altii ;)

    ReplyDelete
  4. Eu? Bine, mersi! Am trecut de 45, n-am mai fost in Moldova de mult, n-am apucat sa sar nici cu parasuta si o cresc pe Ana mica... intr-un fel! Sa ceara bon la mere :))

    ReplyDelete
  5. Eu? Bine, mersi! Am trecut de 45, n-am mai fost in Moldova de mult, n-am apucat sa sar nici cu parasuta si o cresc pe Ana mica... intr-un fel! Sa ceara bon la mere :))

    ReplyDelete
  6. :))) Am râs cu lacrimi, mi-aş dori să gândească mai mulţi oameni aşa :)! Bine scris.

    ReplyDelete

Facebook

Popular Posts

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (10) adoptie (2) AION (2) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (2) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (6) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (3) cărți traduse (4) coada-coada (1) concediu (6) concurs (3) condus (1) copii (68) coruptie (5) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (15) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (7) film (7) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (3) gaming (3) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) Ioana Neagu (1) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (14) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (18) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) pisici (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (10) religie (6) ring-sling (2) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (6) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (77) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (8) wow (1) WTF (28) www.davidkinsella.com (1)